Reklám

E havi bejegyzések
szeptember 2021
H K S C P S V
« jún    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

És az Ön kirakata jó helyen van?

Önnek van már weboldala? És mit gondol, megfelelő helyen van az oldala? Nem teljesen érti mire gondolok? Nem probléma, nézzük meg ezt az egészet egy kicsit más szemszögből.

Ha belegondol, gyakorlatilag az Ön weboldala az Ön virtuális kirakata. Azért fontos, hogy legyen egy jó weblapja, ami “megfogja” az ügyfeleket, mert a honlapját meglátogató leendő vevő itt veszi le az első benyomást. Gondoljon bele, Ön sétál a Körúton és nyakkendőt keres. Lehet, hogy talál egy nyakkendős boltot, de ha nem néz ki valami bizalomgerjesztően a kirakat, akkor nagy valószínűséggel Ön is továbbsétál és inkább keres egy másik üzletet. Nos így működik a weboldal is egy virtuális világban. Az sem gond, ha Ön nem webshoppal rendelkezik, tehát konkrétan a weboldalán keresztül nem is értékesít, hiszen a kirakatok közül is csak igen elenyésző számú az, ahol vásárolni tud, mégsem kérdőjelezi meg, hogy hasznos lenne egy vállalkozásnak egy kirakat vagy egy cégtábla.
Ha még nem rendelkezik weboldallal, vagy szeretne egy olyat, ami valóban vonzza a vásárlókat, akkor a Márk Marketing Kft. elkészíti az Ön “virtuális kirakatát” , a honlapkészítés folyamata során figyelnek arra, hogy a látogató ne csak odapillantson, hanem valóban le is kösse a látogatót és  utána kedved kapjon a terméke, szolgáltatása megvásárlásához, igénybevételéhez.

Amennyiben már van egy jó weboldala, ergo rendelkezik már egy kirakattal, nem mindegy, hogy megtalálják-e az ügyfelek. Nézze meg csak azt, hogy az sem mindegy, hogy egy kirakat és egy üzlet mondjuk egy nyolcadik kerületi zsákutca végében van, vagy mondjuk egy tanyán vagy a Váci úton. Pontosan így van ez a weboldalaknál is, fontos hogy a leendő ügyfelek  megtalálják a megfelelő helyen az Ön oldalát. Hogy sokan keressék, hogy Ön jól keressen! Az Ön számára releváns kulcsszavak köre azt jelenti, hogy közös munka során meghatározásra kerülnek azok a szavak, amelyek jellemzik az Ön tevékenységi körét és keresnek is rá az emberek. Ezekre az adott kulcsszavakra keresőoptimalizálás segítségével lehet kikerülni.

Ha szeretné először a gyakorlatban betesztelni azt, hogy mennyire hatékony marketingfogás a Google első oldalán történő szereplés, akkor Adwords kampánykezelés szolgáltatást érdemes igénybe vennie, amely úgynevezett fizetett, jobb oldali szponzorált hirdetés formájában egy nap adott szakában, vagy akár 24 órában lehet a topban sok-sok kulcsszóra. Mivel itt kattintásonként fizet, így pontos adatokkal szolgál Önnek ez a marketingmódszer arról, hogy milyen kulcsszóra találnak Önre és sok érdemleges információt gyűjthet ezen keresztül.

Ezek remek módszerek arra, hogy  a rohamléptekkel fejlődő világunkban a virtuális világban is jó helyen legyen. Ön mit gondol, jó helyen van jó időben a világhálón is?

Kapcsolódó bejegyzések

A hozzászólások letiltva.

Keresés
Fontos!

Tisztelt Látogató!


A feltételek elolvasása nélkül kérjük, ne regisztráljon a blogba, és ne küldjön be bejegyzést, mert ha nem tesz eleget a feltételeknek, értesítés nélkül törölhetjük a bejegyzést.

Kiemelt partnerek
  • Napelemes lakossági pályázat 100%-os támogatással 2021. szeptember 15. szerda
    Figyelem! Ez az írás folyamatosan frissül, amint lényeget érintő, új információkat kapunk. A jelenlegi kiírás szerint 2021. november 15-től lakossági napelemes pályázat indul 100%-os támogatással. Jelenleg, szeptember 13-án még csak a pályázat tervezete érhető el, a tényleges kiírásig az ebben szereplő feltételek változhatnak. Itt összeszedtük kivonatosan a […]
  • Új öko lakónegyed építését tervezik Bécsben 2021. július 1. csütörtök
    Bécs új lakónegyedét, név szerint a Village im Dritten-t, a főváros 3. kerületébe tervezik megépíteni. A passzívház-lakónegyed Európában a legnagyobb lesz, a fő szempont az épületek tekintetében, hogy a klímaváltozás hatásait ellensúlyozzák és támogassák a közösségi funkciókat. A 11 hektáron elhelyezkedő lakópark épületeiben összesen 1900 lakás kerül kialakí […]
  • A lengyelek negyedév alatt leköröztek minket a napelem kapacitásnövekedésben 2021. május 31. hétfő
    A lengyelek negyed év alatt leköröztek minket napelem piacon. A lengyel kormány napelemes kapacitásnövekedés tempót váltott. Az első negyedévben annyi fotovoltaikus (pv) áramtermelő panelt üzemeltek be a rendszerbe, amire hazánk csak egy év alatt képes. A lengyel napelemes termelőképessége több mint 500 megawattal nőtt, így az ország pv-kapacitása megugrotta […]
  • A hazai napelem-kapacitás már meghaladja a 2000 megawattot 2021. május 13. csütörtök
    A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) elnökhelyettese egy online műhelyvitán a következő nyilatkozatot tette: “Magyarország nagyrészt elérte a biztonságos energiaellátáshoz szükséges forrás- és útvonaldiverzifikációs célokat, a következő években a rendszerek fenntarthatóságának biztosítása kerül a középpontba.” A Duna Régió országainak Ne […]
  • Az igazi kihívás: 10 kW napelemes rendszer Gödöllő – ívelt tetőfelület 2021. április 27. kedd
    Ezt a 10 kW teljesítményű rendszert Gödöllőn telepítettük. Amint az a képeken is látható, az igazi kihívást a szokványostól eltérő, ívelt tetőfelület okozta. Első körben azt sem hittük, hogy ez sikerülhet… De végül, többszörös mennyiségű tetőhorog, modul leszorító, és sok-sok munkaóra után végül sikerült felszerelni az 54 darab napelemet! The post Az igazi k […]