Marketing költséghatékonyan!
Fogyasztóknak szolgáltató cégeknek (b2c) összeállított marketinges alapelvek, irányvonalak mentén ellenőrizheti, és újra építheti cége marketingjét ingyenesen, hogy az ne fellángolásszerű szórólapozásból, folyamatos akciózásból álljon, hanem tudatos marketingterven alapuljon:
- piackutatás
- célcsoport választás
- a saját vállalkozás swot elemzése
- pozicionálás, és a
- hozzá illő marketing mix elemek 7P-jének összeállítása:
- a szolgáltatás
- annak folyamata
- a szolgáltató személyes
- a szolgáltatás helyszíne
- körülményei
- árazása
- promóciója (személyes eladás, PR, értékesítésösztönzés, hirdetés, internet).
Lépésről-lépésre, költséghatékony, gyakorlati példákat felsoratkoztató e-book segédletek, kiscsoportos és egyéni személyes tanácsadás szolgáltatásokkal állunk olyan kis- és középvállalkozások rendelkezésére, akik hisznek a marketingben, szerintük a marketingre fordított idő és pénz nem elvesztegetett idő, kidobott pénz! Sőt hajlandóak is tenni, változtatni, eddigi marketinges gyakorlatukon, hogy az értékesítés stabilizálódhasson, majd növekedhessen.
Ha marketingje biztos lábakon áll, bátran használja az internetet is értékesítése növeléséhez.
Válasszon marketinges szolgáltatásainkból: www.stilusmarketing.hu