Reklám

E havi bejegyzések
március 2019
H K S C P S V
« jún    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Sikerdíjas keresőoptimalizálás

Miért van szükség keresőoptimalizálásra? Rohanó világunkban az üzletek és szolgáltatások tulajdonosai rá kellett, hogy döbbenjenek internet nélkül ma már nagyon nehéz üzletet építeni. E felismerés következményeként nem túlzás állítani, hogy naponta ezerszám készülnek új oldalak és persze a nagy számokból adódóan a megtalálásukat illetően fel kellett állítani egy sorrendet bizonyos feltételekhez kötötten. A felhasználók nagy része a Google keresőjébe írja be a keresőszót, tehát aki népszerű szeretne lenni, ebben a keresőben kellene az üzletével kapcsolatos kulcsszavakra a Top 10 találat között szerepelni. Köztudott, hogy a kattintások 70%-át az első három helyezett kapja, a maradék 30% pedig eloszlik a többi hét találat között. A kérdés már csak az, mi módon lehet bekerülni ebbe a listába az aktuális kulcsszavakra. A válasz pedig egyszerű: csak meg kell felelni a Google közel száz algoritmusának, vagyis az általa felállított követelményeknek, amelyeket egyébként gyakran változtatnak. Ezekből az egyik fontos tényező a linknépszerűség, vagyis minél több link mutat a kérdéses weboldalra, annál előrébb helyezkedhet el a rangsorban. A weboldal szerkezeti felépítését is keresőbaráttá lehet tenni, ezzel is segítve weboldalunk népszerűsítésének növekedését.

Kapcsolódó bejegyzések

A hozzászólások letiltva.