Reklám

E havi bejegyzések
április 2020
H K S C P S V
« jún    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

És az Ön kirakata jó helyen van?

Önnek van már weboldala? És mit gondol, megfelelő helyen van az oldala? Nem teljesen érti mire gondolok? Nem probléma, nézzük meg ezt az egészet egy kicsit más szemszögből.

Ha belegondol, gyakorlatilag az Ön weboldala az Ön virtuális kirakata. Azért fontos, hogy legyen egy jó weblapja, ami “megfogja” az ügyfeleket, mert a honlapját meglátogató leendő vevő itt veszi le az első benyomást. Gondoljon bele, Ön sétál a Körúton és nyakkendőt keres. Lehet, hogy talál egy nyakkendős boltot, de ha nem néz ki valami bizalomgerjesztően a kirakat, akkor nagy valószínűséggel Ön is továbbsétál és inkább keres egy másik üzletet. Nos így működik a weboldal is egy virtuális világban. Az sem gond, ha Ön nem webshoppal rendelkezik, tehát konkrétan a weboldalán keresztül nem is értékesít, hiszen a kirakatok közül is csak igen elenyésző számú az, ahol vásárolni tud, mégsem kérdőjelezi meg, hogy hasznos lenne egy vállalkozásnak egy kirakat vagy egy cégtábla.
Ha még nem rendelkezik weboldallal, vagy szeretne egy olyat, ami valóban vonzza a vásárlókat, akkor a Márk Marketing Kft. elkészíti az Ön “virtuális kirakatát” , a honlapkészítés folyamata során figyelnek arra, hogy a látogató ne csak odapillantson, hanem valóban le is kösse a látogatót és  utána kedved kapjon a terméke, szolgáltatása megvásárlásához, igénybevételéhez.

Amennyiben már van egy jó weboldala, ergo rendelkezik már egy kirakattal, nem mindegy, hogy megtalálják-e az ügyfelek. Nézze meg csak azt, hogy az sem mindegy, hogy egy kirakat és egy üzlet mondjuk egy nyolcadik kerületi zsákutca végében van, vagy mondjuk egy tanyán vagy a Váci úton. Pontosan így van ez a weboldalaknál is, fontos hogy a leendő ügyfelek  megtalálják a megfelelő helyen az Ön oldalát. Hogy sokan keressék, hogy Ön jól keressen! Az Ön számára releváns kulcsszavak köre azt jelenti, hogy közös munka során meghatározásra kerülnek azok a szavak, amelyek jellemzik az Ön tevékenységi körét és keresnek is rá az emberek. Ezekre az adott kulcsszavakra keresőoptimalizálás segítségével lehet kikerülni.

Ha szeretné először a gyakorlatban betesztelni azt, hogy mennyire hatékony marketingfogás a Google első oldalán történő szereplés, akkor Adwords kampánykezelés szolgáltatást érdemes igénybe vennie, amely úgynevezett fizetett, jobb oldali szponzorált hirdetés formájában egy nap adott szakában, vagy akár 24 órában lehet a topban sok-sok kulcsszóra. Mivel itt kattintásonként fizet, így pontos adatokkal szolgál Önnek ez a marketingmódszer arról, hogy milyen kulcsszóra találnak Önre és sok érdemleges információt gyűjthet ezen keresztül.

Ezek remek módszerek arra, hogy  a rohamléptekkel fejlődő világunkban a virtuális világban is jó helyen legyen. Ön mit gondol, jó helyen van jó időben a világhálón is?

Kapcsolódó bejegyzések

A hozzászólások letiltva.

Keresés
Fontos!

Tisztelt Látogató!


A feltételek elolvasása nélkül kérjük, ne regisztráljon a blogba, és ne küldjön be bejegyzést, mert ha nem tesz eleget a feltételeknek, értesítés nélkül törölhetjük a bejegyzést.

Kiemelt partnerek
  • Új napelem forradalom – lakáserkélyen érkezik a megoldás 2020. március 13. péntek
    Az új erkélymodulos napelemes rendszer őrülete most egy Észak-Rajna-Vesztfáliai városból érkezik nevezetesen a százezres lélekszámú kis Güterslohból. A forradalmian új ötlet lényege, hogy az ember csak kiakasztja az erkély korlátjára a napelemet és máris ott a lehetőség, hogy csökkentse a rezsiköltségét. Igaz a modell egyébként nem teljesen előzmény nélküli, […]
  • Vízfelszínre telepített naperőmű Svájcban 2020. március 3. kedd
    Ennek az évnek a januárjában látott napvilágot az a hír, hogy a svájci Alpokban lévő Lac des Toules tó felszínére úszó napelemes erőművet telepítettek. Az úszó napelemes (PV) létesítmény a domborzati adottságokat maximálisan képes kihasználni, ezzel 50%-kal jobb hatásfokot képes biztosítani a hagyományos napelemes parkokkal szemben. A PV rendszereket előszer […]
  • Előrejelzések szerint ugrani fog a napelemet használók száma 2020. február 19. szerda
    A MEKH (Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal) legutóbbi adatai szerint Magyarországon 2018 végén összesen 332 MW (megawatt) háztartási méretű napelemes rendszer működött, ebből azonban csak 170 MW tartozott természetes személyhez. A MEKH előzetes adatai szerint 2019 első félévekor 388,5 MW volt a teljes hazai háztartási méretű napelemes kapacitás […]
  • Új világcsúcs a napelemiparban 2020. február 3. hétfő
    Elérhető közelségbe került a 30%-os napelem hatékonyság, amely a tömegtermelésre is alkalmas lehet. A Helmholtz Zentrum Berlin (HZB) kutatói által kifejlesztett perovszkit/szilícium tandem napelem képes 29,15%-os hatékonyságra. A január 24-én hitelesített rekord már szerepel is az egyesült államokbeli National Renewable Energy Laboratory (NREL) mértékadó gra […]
  • Andalúzia a változások útján 2020. január 16. csütörtök
    Az elmúlt évtizedben Spanyolország is nagyot lépett előre a megújuló energiaforrások terén és nem csak szélerőművek telepítésébe fektetett óriási energiát, hanem a napelemes rendszerekbe is. Ezekkel a lépésekkel próbálnak végleg búcsút inteni a szénnek és az atomnak. Spanyolországban 2018-ban a szárazföldi villamos energiatermelésnek közel 40%-át már ezek a […]