Reklám

E havi bejegyzések
június 2019
H K S C P S V
« jún    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

És az Ön kirakata jó helyen van?

Önnek van már weboldala? És mit gondol, megfelelő helyen van az oldala? Nem teljesen érti mire gondolok? Nem probléma, nézzük meg ezt az egészet egy kicsit más szemszögből.

Ha belegondol, gyakorlatilag az Ön weboldala az Ön virtuális kirakata. Azért fontos, hogy legyen egy jó weblapja, ami “megfogja” az ügyfeleket, mert a honlapját meglátogató leendő vevő itt veszi le az első benyomást. Gondoljon bele, Ön sétál a Körúton és nyakkendőt keres. Lehet, hogy talál egy nyakkendős boltot, de ha nem néz ki valami bizalomgerjesztően a kirakat, akkor nagy valószínűséggel Ön is továbbsétál és inkább keres egy másik üzletet. Nos így működik a weboldal is egy virtuális világban. Az sem gond, ha Ön nem webshoppal rendelkezik, tehát konkrétan a weboldalán keresztül nem is értékesít, hiszen a kirakatok közül is csak igen elenyésző számú az, ahol vásárolni tud, mégsem kérdőjelezi meg, hogy hasznos lenne egy vállalkozásnak egy kirakat vagy egy cégtábla.
Ha még nem rendelkezik weboldallal, vagy szeretne egy olyat, ami valóban vonzza a vásárlókat, akkor a Márk Marketing Kft. elkészíti az Ön “virtuális kirakatát” , a honlapkészítés folyamata során figyelnek arra, hogy a látogató ne csak odapillantson, hanem valóban le is kösse a látogatót és  utána kedved kapjon a terméke, szolgáltatása megvásárlásához, igénybevételéhez.

Amennyiben már van egy jó weboldala, ergo rendelkezik már egy kirakattal, nem mindegy, hogy megtalálják-e az ügyfelek. Nézze meg csak azt, hogy az sem mindegy, hogy egy kirakat és egy üzlet mondjuk egy nyolcadik kerületi zsákutca végében van, vagy mondjuk egy tanyán vagy a Váci úton. Pontosan így van ez a weboldalaknál is, fontos hogy a leendő ügyfelek  megtalálják a megfelelő helyen az Ön oldalát. Hogy sokan keressék, hogy Ön jól keressen! Az Ön számára releváns kulcsszavak köre azt jelenti, hogy közös munka során meghatározásra kerülnek azok a szavak, amelyek jellemzik az Ön tevékenységi körét és keresnek is rá az emberek. Ezekre az adott kulcsszavakra keresőoptimalizálás segítségével lehet kikerülni.

Ha szeretné először a gyakorlatban betesztelni azt, hogy mennyire hatékony marketingfogás a Google első oldalán történő szereplés, akkor Adwords kampánykezelés szolgáltatást érdemes igénybe vennie, amely úgynevezett fizetett, jobb oldali szponzorált hirdetés formájában egy nap adott szakában, vagy akár 24 órában lehet a topban sok-sok kulcsszóra. Mivel itt kattintásonként fizet, így pontos adatokkal szolgál Önnek ez a marketingmódszer arról, hogy milyen kulcsszóra találnak Önre és sok érdemleges információt gyűjthet ezen keresztül.

Ezek remek módszerek arra, hogy  a rohamléptekkel fejlődő világunkban a virtuális világban is jó helyen legyen. Ön mit gondol, jó helyen van jó időben a világhálón is?

Kapcsolódó bejegyzések

A hozzászólások letiltva.

Keresés
Fontos!

Tisztelt Látogató!


A feltételek elolvasása nélkül kérjük, ne regisztráljon a blogba, és ne küldjön be bejegyzést, mert ha nem tesz eleget a feltételeknek, értesítés nélkül törölhetjük a bejegyzést.

Kiemelt partnerek
  • Információk a napelemekről 2019. június 5. szerda
    Mi a napelem? A napelem olyan fotóvillamos eszköz, amely a nap sugárzási energiáját elektromos árammá alakítja át. Az elemek működésének elvi alapja az, hogy napsugárzás hatására a napelem celláinak p és n típusú félvezető rétegei között elektronáramlás indul meg. Az elektronok áramlása pedig egyet jelent a villamos árammal. Érdekességként érdemes megjegyezn […]
  • 5 kW-os rendszer telepítése Würth Aero rendszerrel 2019. május 30. csütörtök
    5 kW-os rendszer telepítése lapos tetőre Kecskeméten Würth Aero rendszerrel. A főbb műszaki tartalom: 18 db. Canadian solar 280P napelem és Solaredge SE 5K inverter. […]
  • Nádasdon épül a naperőmű 2019. május 6. hétfő
    Az utóbbi években egyre több napelempark fejlesztése valósul meg hazánkban. Hónapokkal ezelőtt kezdték el Zalaegerszeg és Szombathely között félúton, Nádasd határában a nádasdi naperőmű farm építését, amely mintegy 18 ezer ember villamosenergia szükségletét lesz képes fedezni. Mindezt közel 45 ezer darab panel segítségével érik majd el, amely darabszámát tek […]
  • Elindult a bükkábrányi naperőmű 2019. április 12. péntek
    Idén februárban kezdődött meg a bükkábrányi telep próbaüzeme és az erőmű április 1-től már értékesíteni is tudja a megújuló villamosenergiát. Az idei kedvező időjárásnak köszönhetően már sikerült megközelíteni a névleges 19,95 MW-os teljesítményt. A Mátrai Erőmű ZRt. a sikereket látva tovább folytatja a megújuló energiaberuházásokat. A jelenlegi fejlesztésne […]
  • Terrán Generon – naprakész tetőcserép 2019. április 2. kedd
    Hamarosan kapható lesz a magyar fejlesztésű tetőcserép. A Construma nagydíjal is kitüntetett tetőcserepet a Terrán – közép-kelet-európai régió egyik legnagyobb tetőcserép gyártója több mint 50 millió cserép évenkénti előállításával – már jó ideje teszteli. A termék különlegessége abban rejlik, hogy a cellák speciális módon vannak a tetőcserepek felületére in […]