Reklám

E havi bejegyzések
július 2020
H K S C P S V
« jún    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

És az Ön kirakata jó helyen van?

Önnek van már weboldala? És mit gondol, megfelelő helyen van az oldala? Nem teljesen érti mire gondolok? Nem probléma, nézzük meg ezt az egészet egy kicsit más szemszögből.

Ha belegondol, gyakorlatilag az Ön weboldala az Ön virtuális kirakata. Azért fontos, hogy legyen egy jó weblapja, ami “megfogja” az ügyfeleket, mert a honlapját meglátogató leendő vevő itt veszi le az első benyomást. Gondoljon bele, Ön sétál a Körúton és nyakkendőt keres. Lehet, hogy talál egy nyakkendős boltot, de ha nem néz ki valami bizalomgerjesztően a kirakat, akkor nagy valószínűséggel Ön is továbbsétál és inkább keres egy másik üzletet. Nos így működik a weboldal is egy virtuális világban. Az sem gond, ha Ön nem webshoppal rendelkezik, tehát konkrétan a weboldalán keresztül nem is értékesít, hiszen a kirakatok közül is csak igen elenyésző számú az, ahol vásárolni tud, mégsem kérdőjelezi meg, hogy hasznos lenne egy vállalkozásnak egy kirakat vagy egy cégtábla.
Ha még nem rendelkezik weboldallal, vagy szeretne egy olyat, ami valóban vonzza a vásárlókat, akkor a Márk Marketing Kft. elkészíti az Ön “virtuális kirakatát” , a honlapkészítés folyamata során figyelnek arra, hogy a látogató ne csak odapillantson, hanem valóban le is kösse a látogatót és  utána kedved kapjon a terméke, szolgáltatása megvásárlásához, igénybevételéhez.

Amennyiben már van egy jó weboldala, ergo rendelkezik már egy kirakattal, nem mindegy, hogy megtalálják-e az ügyfelek. Nézze meg csak azt, hogy az sem mindegy, hogy egy kirakat és egy üzlet mondjuk egy nyolcadik kerületi zsákutca végében van, vagy mondjuk egy tanyán vagy a Váci úton. Pontosan így van ez a weboldalaknál is, fontos hogy a leendő ügyfelek  megtalálják a megfelelő helyen az Ön oldalát. Hogy sokan keressék, hogy Ön jól keressen! Az Ön számára releváns kulcsszavak köre azt jelenti, hogy közös munka során meghatározásra kerülnek azok a szavak, amelyek jellemzik az Ön tevékenységi körét és keresnek is rá az emberek. Ezekre az adott kulcsszavakra keresőoptimalizálás segítségével lehet kikerülni.

Ha szeretné először a gyakorlatban betesztelni azt, hogy mennyire hatékony marketingfogás a Google első oldalán történő szereplés, akkor Adwords kampánykezelés szolgáltatást érdemes igénybe vennie, amely úgynevezett fizetett, jobb oldali szponzorált hirdetés formájában egy nap adott szakában, vagy akár 24 órában lehet a topban sok-sok kulcsszóra. Mivel itt kattintásonként fizet, így pontos adatokkal szolgál Önnek ez a marketingmódszer arról, hogy milyen kulcsszóra találnak Önre és sok érdemleges információt gyűjthet ezen keresztül.

Ezek remek módszerek arra, hogy  a rohamléptekkel fejlődő világunkban a virtuális világban is jó helyen legyen. Ön mit gondol, jó helyen van jó időben a világhálón is?

Kapcsolódó bejegyzések

A hozzászólások letiltva.

Keresés
Fontos!

Tisztelt Látogató!


A feltételek elolvasása nélkül kérjük, ne regisztráljon a blogba, és ne küldjön be bejegyzést, mert ha nem tesz eleget a feltételeknek, értesítés nélkül törölhetjük a bejegyzést.

Kiemelt partnerek
  • Napelem amelyik éjszaka is termel áramot 2020. június 22. hétfő
    A Kaliforniai Egyetemen olyan napelemet terveztek, amely képes éjszaka 50 W áramot produkálni négyzetméterenként! Egy napelem nem csupán a napfény hatására képes elektromosságot előállítani, hanem bármilyen megfelelő fényspektrummal rendelkező fényforrás esetén. Az újfajta rendszer azon a fizikai törvényszerűségen alapszik, hogy egy test hőt ad le, amennyibe […]
  • Áramot termelő ablakot készítettek 2020. június 5. péntek
    Ausztrál kutatóknak köszönhető, hogy ma már áramtermelő ablakok is léteznek. A perovszkit-alapú napelemek olyan formában képesek az elektromos áram előállítására, hogy közben fényáteresztőek maradnak. A szokványos tetőkre való napelemhez képest a napelemes ablak két négyzetméternyi területen ugyanannyi energiát képes termelni. Az elmúlt időszakban többször p […]
  • Kecskemét 5kW 2020. május 22. péntek
    Újabb 0% MFB hitelforrásból megvalósított napelem rendszert adtunk át Kecskeméten. A rendszertől évente kb. 5,8 MWh energiát várunk, annak ellenére, hogy a tájolása messze nem tökéletes. 5 napelem fért csak a déli oldalra, a maradék 11 pedig keletre. A felépítése Solaredge SE 5000H inverter (12 év garanciával), valamint 16 db. Canadian Solar 300 W-os napelem […]
  • Kétoldalas napelem 2020. május 11. hétfő
    A kétoldalas napelem technológia nem számít igazán újdonságnak, viszont az utóbbi időben igen sokrétű lett a felhasználásuk. A Total francia energiaipari óriás összefogott a Next2Sunnal – egy német startupp céggel-, hogy modernizálja és növelje ezen elemek hatékonyabb kihasználását a mezőgazdasági területeken. Az új innovatív megoldással a francia piacot sze […]
  • Tanyavillamosítási pályázat 2020. április 21. kedd
    Tanyák napelemes fejlesztése 95% támogatással Már három éve fut egy olyan napelemes pályázat, aminek a támogatási hányada 95%. Ez a támogatás utófinanszírozásos, vissza nem térítendő támogatás. A napelemes pályázat célja tanyák villamos energia ellátásának fejlesztése Európai Uniós források igénybevételével. Vállalatunk is több ilyen pályázati anyagot készít […]