Reklám

E havi bejegyzések
október 2019
H K S C P S V
« jún    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

És az Ön kirakata jó helyen van?

Önnek van már weboldala? És mit gondol, megfelelő helyen van az oldala? Nem teljesen érti mire gondolok? Nem probléma, nézzük meg ezt az egészet egy kicsit más szemszögből.

Ha belegondol, gyakorlatilag az Ön weboldala az Ön virtuális kirakata. Azért fontos, hogy legyen egy jó weblapja, ami “megfogja” az ügyfeleket, mert a honlapját meglátogató leendő vevő itt veszi le az első benyomást. Gondoljon bele, Ön sétál a Körúton és nyakkendőt keres. Lehet, hogy talál egy nyakkendős boltot, de ha nem néz ki valami bizalomgerjesztően a kirakat, akkor nagy valószínűséggel Ön is továbbsétál és inkább keres egy másik üzletet. Nos így működik a weboldal is egy virtuális világban. Az sem gond, ha Ön nem webshoppal rendelkezik, tehát konkrétan a weboldalán keresztül nem is értékesít, hiszen a kirakatok közül is csak igen elenyésző számú az, ahol vásárolni tud, mégsem kérdőjelezi meg, hogy hasznos lenne egy vállalkozásnak egy kirakat vagy egy cégtábla.
Ha még nem rendelkezik weboldallal, vagy szeretne egy olyat, ami valóban vonzza a vásárlókat, akkor a Márk Marketing Kft. elkészíti az Ön “virtuális kirakatát” , a honlapkészítés folyamata során figyelnek arra, hogy a látogató ne csak odapillantson, hanem valóban le is kösse a látogatót és  utána kedved kapjon a terméke, szolgáltatása megvásárlásához, igénybevételéhez.

Amennyiben már van egy jó weboldala, ergo rendelkezik már egy kirakattal, nem mindegy, hogy megtalálják-e az ügyfelek. Nézze meg csak azt, hogy az sem mindegy, hogy egy kirakat és egy üzlet mondjuk egy nyolcadik kerületi zsákutca végében van, vagy mondjuk egy tanyán vagy a Váci úton. Pontosan így van ez a weboldalaknál is, fontos hogy a leendő ügyfelek  megtalálják a megfelelő helyen az Ön oldalát. Hogy sokan keressék, hogy Ön jól keressen! Az Ön számára releváns kulcsszavak köre azt jelenti, hogy közös munka során meghatározásra kerülnek azok a szavak, amelyek jellemzik az Ön tevékenységi körét és keresnek is rá az emberek. Ezekre az adott kulcsszavakra keresőoptimalizálás segítségével lehet kikerülni.

Ha szeretné először a gyakorlatban betesztelni azt, hogy mennyire hatékony marketingfogás a Google első oldalán történő szereplés, akkor Adwords kampánykezelés szolgáltatást érdemes igénybe vennie, amely úgynevezett fizetett, jobb oldali szponzorált hirdetés formájában egy nap adott szakában, vagy akár 24 órában lehet a topban sok-sok kulcsszóra. Mivel itt kattintásonként fizet, így pontos adatokkal szolgál Önnek ez a marketingmódszer arról, hogy milyen kulcsszóra találnak Önre és sok érdemleges információt gyűjthet ezen keresztül.

Ezek remek módszerek arra, hogy  a rohamléptekkel fejlődő világunkban a virtuális világban is jó helyen legyen. Ön mit gondol, jó helyen van jó időben a világhálón is?

Kapcsolódó bejegyzések

A hozzászólások letiltva.

Keresés
Fontos!

Tisztelt Látogató!


A feltételek elolvasása nélkül kérjük, ne regisztráljon a blogba, és ne küldjön be bejegyzést, mert ha nem tesz eleget a feltételeknek, értesítés nélkül törölhetjük a bejegyzést.

Kiemelt partnerek
  • Űrséták a Nemzetközi Űrállomáson 2019. október 8. kedd
    A Johnson Űrközpontban tartott sajtótájékoztatón közölték, hogy a Nemzetközi Űrállomáson (ISS) dolgozó űrhajósok az elkövetkező három hónap alatt tízszer mennek majd űrsétára, hogy kicseréljék a napelemek akkumulátorait és megjavítsák a különböző berendezéseket. Borítóképen: Az orbitális pályán keringő Nemzetközi Űrállomás Forrás: NASA/ESA Az első öt űrséta […]
  • Váltson napenergiára kényelmesen 2019. október 8. kedd
    Nem is gondolnánk, de a napelemrendszer telepítésével igen sokat tehetünk a fenntartható energiatermelésért és a környezetünkért. A Bács-Zöldenergia Kft. a napelemrendszerek telepítésében teljes körű megoldást nyújt a lakossági ügyfelek részére. Cégünk nem csupán a tervezésből veszi ki a részét, de az engedélyeztetésen át a kivitelezésig mindent összefog és […]
  • Szeghalom határában készül a napelempark 2019. szeptember 12. csütörtök
    A város határában egy öthektáros területen terül majd el az új napelempark. Ennek alapkövét helyezték el idén augusztusban ünnepélyes keretek között. A Magyar Napelem Napkollektor Szövetség elnöke Kiss Ernő elmondása szerint a kormányzati szándék mögött hazánk biztonságos és stabil villamosenergia ellátásának megvalósítása áll, amelyet nap és atomenergia fel […]
  • Videoton Holding Naperőmű Székesfehérváron 2019. augusztus 13. kedd
    A Videoton Holding közel 200 millió forintos beruházással hozta létre új napelemparkját. Éves szinten a naperőmű várhatóan 650–700 MWh villamosenergiát fog tudni termelni. Ez 225-245 tonna/év CO2 kibocsátás megtakarításnak felel meg. Első lépésben egy 500 kW-os napelemparkot hoztak létre, amely 1,5 hektáron a Videoton Székesfehérvári Ipari Park egy eddig kih […]
  • Toyota Prius – új szuperhatékony napelemmel szerelve 2019. július 15. hétfő
    A Toyota új kísérleti szupercellával ellátott elektromos autója a Toyota Prius Plug-in Hybrid hatótávja kétszeresére nőtt. A Toyota ezen szériája már kapható az úgynevezett “solar csomaggal”. És, hogy mit is tud ez a jószág? A több min 1 millió forintba kerülő napcellás üvegtetővel szerelt változat (pontosan 1,1 millió forint) mintegy 5 kilométerrel növelte […]